Facebook
 Kontakt

  mobil: (+421)919 040 888
 
 Naposledy navštívené
Zatiaľ ste nenavštívili žiaden článok / produkt.
 Doprava
GLSSlovenská pošta
Košík:je prázdny
bez DPH:0.00,- €
s DPH:0.00,- €
zobraziť1 2 3  
 Najpredávanejšie
 Najnovšie

Informácie o vybavovaní reklamácie

Záručná a vady výrobku


Ak kupujúci zistí, že kúpený tovar má vadu, nemá vec ďalej používať, ale je povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu u predávajúceho. Zväčša sa uplatňujú vady výrobného charakteru, vady, ktoré vznikli nevhodným použitím materiálu alebo vady, ktoré vznikli nesprávnym technickým postupom. Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.

Záručná doba



Všeobecná záručná doba v trvaní 24 mesiacov sa vzťahuje na predaj nového (nepoužitého) tovaru kúpeného prostredníctvom našeho internetového obchodu.

Ako postupovať pri reklamácii



V prípade reklamácie nás prosím najskôr kontaktujte emailom (info(@)bsflorbal.sk) alebo telefonicky (0919 040 888). Nie je potrebné zasielať faktúru ale pokiaľ bola kúpa realizovaná s dokladom z elektrnickej registračnej pokladne, pre vybavenie Vašej reklmácie budeme potrebovať originál bločku. Údaje, ktoré budeme od Vás potrebovať pri vybavovaní reklamácie:
- originál bločku alebo číslo faktúry 
- popis (výrobca, kat.č. prípadne aj názov) vadného produktu
- podrobný popis vady
- Vašu adresu, kontaktné údaje (email, telefón), číslo účtu (pre vrátenie peňazí). 

a) Uplatnenie reklamácie poštou



Reklamáciu môžete uplatniť tak, že nám reklamovaný produkt zašlete poštou na adresu:
        bsflorbal - ATaC s.r.o.
        Športová 14 
        917 01 Trnava

Pri reklamácii poštou nezabudnite reklamovaný produkt dôkladne zabaliť tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Nestačí vložiť produkt do bublinkovej obálky. Reklamovaný produkt musí byť primerane zabalený tak aby neprišlo k jemu ďalšiemu poškodeniu počas prepravy. Pokiaľ je to možné zašlite produkt v pôvodnom obale, ktorý produkt najlepšie ochráni. Nezabudnite s produktom zaslať sprievodné dokumenty (list alebo reklamačný formulár, bloček z pokladne). Pokiaľ bol produkt kúpený na faktúru, stačí uviesť číslo faktúry, pokiaľ bol produkt kúpení cez pokladňu je nutné priložiť originál bločku! 
Reklamačný formulár si môžete stiahnuť TU: pdf manuál

b) Uplatnenie reklamácie osobne na predajni v Trnave



Reklamáciu môžete uplatniť priamo aj na našom výdajnom mieste v Trnave. Reklamáciu si môžete uplatniť už s vyplneným formulárom alebo spíšete reklamáciu s našim zamestnancom na prevádzke.



Reklamačný poriadok



Reklamačný poriadok si môžete stiahnuť TU: pdf manuál